Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

8ο Συνέδριο Hellas GI στην Αθήνα

Στις 11 και 12 Δεκεμβρίου θα γίνει το όγδοο συνέδριο Hellas GI.

Μετά από το τελευταίο συνέδριο που παρακολούθησα πριν 2 χρόνια, ετοιμάζω μια περίληψη για τη συμμετοχή μου στην Αθήνα.




Η τελική ημερομηνία είναι στις 28 Σεμτεμβρίου και τα θέματα παρουσίασης είναι τα εξής :

  • Χωρικές Βάσεις δεδομένων
  • Εργαλεία και εφαρμογές GIS για συγκριμένες θεματικές ενότητες (π.χ. Κτηματολόγιο, Περιβάλλον κ.λπ.) 
  • Αυτοματοποίηση διαδικασιών χωρικής ανάλυσης με Python (π.χ. ArcPy, Pyqgis)
  • Λογισμικά ανοικτού κώδικα (π.χ. QGIS, Geoserver)
  • Εισαγωγή σε γλώσσες προγραμματισμού (π.χ. python, javascript)
  • Οργάνωση και δεξιότητες παρουσιάσεων
  • Σεμινάρια για startups και νέους επιχειρηματίες


Λογικά θα είμαι διαθέσιμος για να είμαι παρόν στο συνέδριο και σκοπεύω να παρουσιάσω την εμπειρία μου στο δήμο που εργάζομαι. Ο πιθανός τίτλος θα είναι:
οι διαδικασίες για την επίτευξη της διάχυσης των δημόσιων γεωγραφικών δεδομένων στο Δήμο Bretagne romantique Γαλλίας.


Η παρουσίαση θα περιλαμβάνει QGIS, WebGIS, QGIS plugin, Lizmap, διαχείριση έργου ΓΣΠ και φάση ευαισθητοποίησης...

Αν προλαβαίνω με τις εργασίες μου, μπορεί και να προτείνω ένα εκπαιδευτικό εργαστήριο. Θα δούμε.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ...