Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

INTERNATIONAL CONFERENCE SDI 2010

Έχει γίνει το πρόγραμμα της Ημερίδας που θα πραγματοποιηθεί στα Σκόπια από τις 15 έως τις 17 Σεπτεμβρίου.

Με τίτλο International Conference SDI 2010  η Ημερίδα θα συγκεντρώσει συμμετοχές από όλα τα Βαλκάνια.

Η συμμετοχή μου σαν Σύμβουλος Γεωπληροφορικής - εὖkartenn  στην Ημερίδα είναι πολύ σημαντική αφού θα παρουσιάσω 3 φορές:

- Η πρώτη μου παρουσίαση είναι  ''Some alternative solutions for Open source SDI'', την Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου στις 17:30.

- Η δεύτερη μου παρουσίαση θα είναι  την Παρασκευή 17/09 σαν Workshop με την συνεργασία του κ.Λαζαρεβσκί για το θέμα Open source Utilization στις 09:30

- Η τελευταία παρουσίαση  θα αφορά τη δική μου εταιρεία, δείχνοντας τις υπηρεσίες μου σαν Σύμβουλος Γεωπληροφορικής - εὖkartenn . Θα γίνει αμέσως μετά από το Workshop.

Θα βρείτε το πρόγραμμα στη διάθεσή σας στην ιστοσελίδα της Ημερίδας εδώ http://sdi2010.evkartenn.com/?page_id=16

Πιστεύω ότι είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι η ιστοσελίδα της Ημερίδας είναι μια κατασκευή από την εὖkartenn.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ...