Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Το δίκο μου OS σύστημα


Είναι ένα εργαλείο που προχωραεί κάθε μέρα...Είναι ανοίχτο κώδικας όπως όλες τις τεχνολογίες που κοιτάζω κάθε μέρα στο διαδίκτυο.Είναι ένα έργο επειδή έχει την υποστηριξή της Ευρωπαϊκής Ένωσης με συνεργασία της Περιφερείας της Βαλένσιας στην Ισπανία. Εδώ και 5 χρόνια είναι σε ανάπτυξη αλλά σε 2 χρόνια είναι πιο έντονη. Το λέμε GVsig http://www.gvsig.gva.es και θα βρίσκεται την ιστοσελίδα σε 3 γλώσσες. Η έκδοση για το Desktop είναι πολύ καλά τώρα και υπάρχει και δραστηριότητες για σύνδεσεις με Βάση Δεδομένων, με υπηρεσίες διαδίκτύου (WMS...).

Η λειτουγία είναι λίγο παράξενη για αυτούς που ξέρουν μόνο τα λογισμικά ArcView ArcGIS. Αλλά μοιάζει λίγο με το MapInfo επειδή υπάρχει ένα παράθυρο για τα δεδόμενα, ένα για τα στοιχεία ( attributes )... Γιατί είνα
ιτόσο ενδιαφέρον...Είναι επειδή και έχει δυνατότητες για 3D plugin και κάνει export προς τα PDA Pocket PC. Το λογισμικό λειτουργεί κάλα και σε MAC OS X και σε Pocket PC Windows Mobile. Το ΓΕΩΔΙΚΤΥΟ το δοκίμασε ...


Τέλος, είναι το δίκο μου σύστημα επειδή έχω τώρα ένα ολόκληρο σύστημα ΓΣΠ Ανοίχτο κώδικας...
Στον υπολογιστή μου, έχω Μac OS X (που δεν είναι Ανοίχτο κώδικας...) και όχι Windows. Αλλά έχω και ένα LINUX Ubuntu με το ΓΣΠ Ανοίχτο κώδικας GVsig. Από δω κάνω σύνδεση μέσω ασύρματο δίκτυο προς το GVsig Mobile στο Pocket PC.

Όλα λειτουργεί ...σωστά... Δηλαδή όταν θέλουμε να δουλέξουμε με τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών χώρις πολλά χρήματα...μπορούμε. Το πρόβλημα είναι τα χωρικά δεδομένα που έχουν μια μεγάλο κόστο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ...